problem z nagrywarka

Autor: squallik (squall_at_puchaczy.waw.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 23:47:23 MET DST

witam,
w piatek zmienilem sobie komputer,
wczesniej mialem A7V i nagrywara byla podlaczona pod kontroler promise.
teraz kupilem plyte na nforce2 (MSI), wiec nagryware musialem podlaczyc pod
podstawowy kontroler.
mam tak:
primary:
    -master - HDD (seagate 120),
    -slave - HDD (wd 60),
nagryware podlaczalem pod secondary - na wszystkie mozliwe sposoby (wlacznie
z podlaczeniem tez wraz z DVD)....
za kazdym razem wyskakuje mi (NERO 5.5.10.50), ze plytka jest za mala i nie
zmieszcza sie dane.
to dziwne, bo po pierwsze mam wlaczony OVERBURNING, po drugie dzieje sie tak
nawet dla malej ilosci danych...
jak wypalam (probuje) przez EASY CD CREATORa, to mi tylko niszczy (zaraz po
nagraniu spisu tresci) kolejne plytki..
czego to moze byc wina?
nagrywara mi sie podczas przeprowadzki uszkodzila?
z gory dzieki za pomoc.

--
pzdrv,
Andrzej Talarek