easy recov-problem...

Autor: Andre (andrehull_at_poczta.fm)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 19:21:26 MET DST

witam!

mam problem z odzykaniem danych programem easy recovery pro 6.
mam dysk uszkodzony fizycznie w kilku miejscach i przy 76% program troszke
mieli dyskiem ale nie idzie dalej piszac z boku 'encounted errors while
reading sectors'. niby ok bo juz znalazlem opcje do wydzielenia dysku do
przeszukania ale nie wiem jak go wydzielic zeby skanowanie bylo jak
najefektywniejsze...

czy jest jakis program ktory przeskanuje dysk i poda dokladnie ktore sektory
i bloki sa bledne?
i drugie pytanie- jak zamieniac bloki na sectory (bo easy recov. podal jeden
blok bledny - na ktorym sie zatrzymal - a wydzielanie dysku podaje sie w
sektorach) ?

pozdrawiam
Andre