Re: KONTROLER Adaptec 2400A i do tego KLATKA HOTSWAP

Autor: Romek (romii_at_w3.alpha.plUSUN_TO)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 18:42:37 MET DST

Wojciech K ( NO SPAM ) wrote:

> Klateczka to : Proware DataFree MS-324i
> Do tego 4 dyski 120 GB Segate 7200 z 8 MB cache !
A po co ten hot-swap?
Bedziesz zasoby udstepnial dla wielu komputerow czy tylko
jeden bedzie z nich korzystal?
> Chcę zrobić z tego wydajną macierz do montażu wideo
>
> Co o tym sądzicie ?
> RAID 5 albo RAID 0/1 tutaj nie jestem pewien może cos doradzicie !

Ja bym je zestawil po dwa: stripe 2+0 - w wyniku bylyby
dwa woluminy po 240GB - wystarczajaco duzo nawet na projekty
kilkugodzinne - jesli chesz zeby bylo bezpiecznie to raid 5
ale wtedy stracisz czesc miejsca na dyskach.
Co do dyskow - barracudy mocno sie grzeja... ja chyba wybralbym
WD caviar z serii JB - tez 8MB cache(zreszta niepotrzebnego
przy obrobce tak duzych plikow) i 3 lata gwarancji
Romek

--
Strona ze zdjeciami z kamer cyfrowych:
http://w3.alpha.pl/jura/740