Pobrudzony proc pastą silikonową (srebrną)

Autor: Voltage (voltage_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 18:07:22 MET DST

Gdy nakładałem pastę silikonową na rdzeń procesora i wyrównywałem ją kartą
telefoniczną (bo paluchami nie powinno się tego robić) to chciałem wytrzeć
nadmiar pasty, który został na bokach rdzenia, ale niestety pobrudziłem proca.
A gdy chciałem wytrzeć chusteczką to rozmazałem jeszcze bardziej. Na domiar
złego to samo zrobiłem z drugiej strony rdzenia Nie wygląda to jakoś
tragicznie, ale jednak jest widoczne i zastanawiam się czy można to jakoś
usunąć? Bo ja próbowałem lekko zwilgoconą chusteczką, ale nie bardzo chciało
schodzić, a dociskać zbyt mocno nie chciałem bo proc to delikatna rzecz. Mam
nadzieję przynajmniej, że to nie szkodzi, że trochę tej pasty wysmarowałem po
tej płytce procesora (nie nachodzi na żadne złote, ani inne części tylko jest
na tej brązowej powierzchni).
Przypominam, że jest to pasta silikonowa z domieszką srebra więc nie schodzi
tak łatwo jak ta zwykła.