Re: GDZIE KUPIĆ GŁOWICĘ DO CANON i550

Autor: Romek (romii_at_w3.alpha.plUSUN_TO)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 17:49:53 MET DST

Piotrek wrote:

> Witam
> Nie mogę znaleźć (najlepiej poprzez internet) sklepu oferującego głowicę do
> Canona i550 (najlepiej sama głowica bez tuszy). Może ktoś ma jakieś
> wskazówki, coś podpowie?
Naj prosciej pewnie zadzwonic do serwisu...
Powiedza ze glowica jest 'semipermanentna' - czyli ma starczyc
do konca zycia drukarki - jesli sprzet jest na gwarancji to wymienia pod
warunkiem ze korzystales wylacznie z orygonalnych tuszow canona... :-)
Jesli bedziesz chcial zaplacic to bedzie to kosztowac 120% ceny nowej
drukarki (nie zartuje - za drukarke dalem 529 zl a za glowice
chcieli 650 + przesylki...) - pisze tutaj o modelu 500, ale w 550 jest
dokladnie tak samo.

Romek

--
Strona ze zdjeciami z kamer cyfrowych: