Zakłócenia audio

Autor: Przemko (wachmed_NOSPAM__at_wp.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 16:53:47 MET DST

Witam,

Mam problem z zakłóceniami audio w moim komputerku.

Mam zbudowany komputerek (w celach "przenośnych"), którego konstrukcja nie
opiera się na klasycznej obudowie. Płyta główna i reszta urządzeń
zamontowane są w nieekranowanej konstrukcji ze sklejki. Pod płytą jest
metalowa część obudowy, dysk jest uziemiony tylko przez czarny kabel od
zasilacza.

Gdy komputer chodzi, słyszę w podłączonych głośnikach trzaski, zarówno jak
ruszam myszką, otwieram programy, ale najbardziej jak pracuje dysk. Ogólnie
poziom tego hałasu jest nie do przyjęcia.

Myślałem że to zasilacz, ale podłączyłem drugi i było to samo. Karty
dźwiękowe sprawdzałem 2 różne. Podejrzane zostają płyta, grafika itp.

Cóż może być przyczyną problemu i jak go rozwiązać?

Komp: Abit i440BX, 128 SDRAM, dysk WD 80 GB 7200obr, cdrom ASUS, grafika SiS
6326, dźwięk Maxi Sound ISIS (testowałem też na SB Audigy).

        Przemko