Re: pamięci PC100/133

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 16:53:20 MET DST

Użytkownik "Danonwoj" <AAADanonwoj_at_konto.pl> napisał w wiadomości
WITAM!
> Czy pamięci pc133 mogą pracować na płycie, która dopuszcza jedynie
> 100-tki?? U kumpla mam coś takiego: wkłada 128 mb ramu PC133 - działa mu,
> jednakże po o zliczeniu pamięciu jest komunikat "memory test failed", ale
> kliknięcie f1 powoduje "pójście dalej" i jest spoko. Natomiast włożenie 2
> kości: w.w. oraz 32 mb ramu PC100 powoduje, iż komp się nie uruchamia.
> Czy pamięć pc133 jest od ywmiany? czy też wina płyty? Może nowszy bios?

Moze nie tyle nowszy BIOS, co dobrze ustawic opcje dot. pamieci BIOS'ie,
np jak ma byc taktowana pamiec.

Natomiast co do tego, ze pamieci nie chodza razem.
Czesto sie tak zdarza,
z zasady nie powinno sie mieszac roznych pamieci a
zwlaszcza pamieci roznych producentow, jezeli jednak
to zadziala to pracuja jak najwolniejsza kosc pamieci
w ukladzie.

 pzdr,
Adams