Re: Problem z Radeonem 9200 + LCD

Autor: Mariusz Gamracki (mgamrac_at_prz.rzeszow.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 16:12:18 MET DST

Witam!
Ja mam inny problem. Po połączeniu do tej karty (HIS VIVO 128MB) monitora
LCD nie mogę uzyskać obrazu przez połączenie cyfrowe. Zawsze po restarcie
wyłącza się ono i pozostaje tylko analogowe jako domyślne. Dzieje si tak
tylko w Win98, w XP jest OK. Nie chę przechodzić na XP, więc może ktoś zna
jakiś sposób na to, lub jakiąś łatkę czy coś takiego. Wina leży pewnie w
sterownikach do Win98.
Pozdrawiam - Mariusz
Bardzo proszę, jak jest to możliwe o napisania też na adres prywatny:
mgamrac_at_prz.rzeszow.pl