Re: "Podkrecanie monitora"

Autor: Rymasz (mrymasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 13:41:35 MET DST

> nie baw sie w to.
> sa do tego programy. Wystarczy ze sciagniesz z netu (niestety nie znam
> adresu0 program gamma i tam mozesz dowlonie ustawiac sobie jasnosc.

Bez sensu odpowiedz :) Nie baw sie w gamme - moim zdaniem pogarsza
jakosc obrazu. A jasnosc w monitorze mozna jeszcze troche podciagnac
zazwyczaj rezystorkami nastawnymi gdzies tam w srodku (obo trafo? czy
jak to sie pisze). Dokladnie Ci nie pomoge, ale u siebie wiem czym krecic :)
Tak samo jak np. zbieznosc tez mozna podciagnac itp. Pogadaj z jakims
elektronikiem jak to zrobic, albo czy po cienkich kosztach Ci nie
podciagnie.

WBR Rymasz