Re: Drganie ekranu na XP

Autor: baldhorse (baldhorse_at_polska.irc.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 12:57:21 MET DST

In article <bkmfe5$pti$1_at_news.onet.pl>, vader_at_rzeszow.wywalto.net
says...

> A nie masz przypadkiem głośników za blisko?

glosniki glosnikami...

nie przestawiales kompa w inne miejsce?

u mnie jest tak ze w jednym rogu pokoju ekran drga,
im wyzsza czestotliwosc odswierzania tym drganie mniejsze ale calkowicie
sie tego efektu nie da wyeliminowac (mam 100hz przy 1152x768 wiecej hz
monitor nie puszcza a taka rozdzielczosc musze miec)
czy ktos jest w stanie cos doradzic na to ?

pozdarwiam