Asus Probe i zasilacz Chieftec

Autor: Glova (sebag_at_max.com.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 12:00:59 MET DST

Witam,

Mam plyte Asus A7N8X deluxe i zasilacz Chieftec 360W.
Zauwazylem ostatnio, ze odczyty napiec w Asus Probe sa troche wysokie i
niestabilne. MBM nie pokazuje tego w formie wykresu, wiec ten efekt nie jest
az tak widoczny. Chodzi o to, ze zamiast faktycznie stabilnych linii (tak
bylo jeszcze niedawno) napiecie 12V i 5V zaczyna skakac (np. 12,7-12,9).
Nie za wysoko?
Dodam, ze mam jeden dysk i dvd wiec obciazenie prawie minimalne.

Pytanie czy warto sie tym przejmowac? Slyszalem, ze Probe to badziew?
W biosie te same wartosci sa raczej stabilne, no ale wtedy praktycznie nie
pracuje dysk itp.

Generalnie bym sie tym nie przejmowal, ale po dzisiejszym tescie zasilaczy w
B3D zauwazam, ze moje napiecia sa troche wyzsze. Moze warto reklamowac?

Pozdro
Glova