Re: ponownie biuro...:/

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 11:17:40 MET DST

Użytkownik "molsar" <xzxzx_at_asasa.com> napisał w wiadomości
Witam.

> aha ta drukara je git, ale dzwonilem do HP i powiedzieli mi ze oficjalnie
> nie suportuja DOS...

Chodzi tylko o to czy jest to drukarka GDI,
a na stronie pisze ze ma wsparcie dla PCL.

> no ale qrde jak LPT jest to nie ma bata-musi dzialac. WIEC JĄ ZAPODAM.

Jezeli nie zadziala to tylko jest winnien program.

> Jeszcze mnie tknelo, i pytam:
> W w2k stare programy dosowe raczej by nie dzialaly nie?

Dziaja, czesto nawet lepiej niz pod Win 9x,
wszystko zalezy od programu/

> a jak pod XP? bo jest bardzo wazna sprawa z tym...do konca roku beda panie
> musialy kozystac z DOS-(kadry i place.)
> a nowy komp zamawiaja....(i nie wiem czy brac XP czy W2K do takiej
sytuacji)

IMHO lepiej XP, wiecej mozliwosci, przy systemach
NT trzeba zwracac uwage na ewentualne problemy
dot. wspolpracy urzadzen fiskalnych.

Dlaczego XP.
Np. w WinXP mozesz podlaczyc drukarke USB,
nastepnie zamapowac ten port na LPT1 i spokojnie
drukuja programy DOS'owe na LPT1 via USB.

 pozdrawiam
Adams