Re: Jaka to wada i czym jest spowodowana [monitor]

Autor: pawel8484_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 22 Sep 2003 - 10:18:19 MET DST

> sam Jej na pewno nie usuniesz -do serwisu
> z cala pewnoascia rozjechana liniowatosc i ogniskowanie
> -jak jest koszmarna mora- taka juz ze chehce to tez sa widoczne takie
> jakby linie
> - a sprobuj wlaczyc opcje "rozmagnesowanie" w samym monitorku
> moze cos pomoze - a takze przywrocic ustawienia fabryczne

Okej a wiec powiem tyle: wlozylem starego matroxa G200 i te cienie na monitorze
tak o 50% zanikly tzn. pojawia sie juz tylko 1 cien. Jezeli wkladam karty nvidii
[gf2mx lub gf4mx] efekt sie nasila zawiaszcza w gf2.
Teraz da sie w miare spokojnie pracowac w rozdzielczosci 1280x1024[100hz]. To
teraz mam drugie pytanie. Czy da sie to zredukowac do konca?
Slyszalem ze moze kabel kiepski, no ale wg. mnie to on raczej jest za dlugi [2m].
Czy wlozyc np. matroxa g450?

Dzieki