Re: asus A7N8X gold czy nie?

Autor: Glova (sebag_at_max.com.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 10:06:37 MET DST

> ASUS A7N8X nForce2 USB2.0 AGPx8 LAN Audio 5.1 379.00
> ASUS A7N8X nForce2 USB2.0 AGPx8 LAN Audio 5.1 DELUXE GOLD 519.00
>
> Czym roznia sie te modele, czy warto doplacac do drozszego?
> Podkreslam ze nie podkrecam sprzetu bo liczy sie dla mnie stabilnosc

Wydaje mi sie, ze gdzies jest przekret. Ta pierwsza jest za tania, obstawiam
ze to model A7N8X-X - czyli okrojona wersja, bez obslugi Dual DDR i bez
dzwieku SoundStorm, pewnie tez bez FireWire i RAID SATA. Czyli jak nie
potrzebujesz tych dodatkow to bierz tansza.
Ja mam deluxe gold i jestem bardzo zadowolony. Postawilem na FireWire na
pewno sie przyda jak kiedys kupie kamerke cyfrowa, a oddzielny kontroler tez
kosztuje ponad 100, wiec wlasciwie na jedno wychodzi. Do tego SATA i SS tez
chyba warte sa tych kilkudziesieciu zlotych.

Pozdro
Glova