Odp: Tuner-TV AverMedia Studio 303 NICAM czy Leadtek Winfast TV 2000 Expert ?

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl.NoSPAM)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 08:14:26 MET DST

Użytkownik Grzegorz <grzegorznw_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bklc4u$cbj$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Zamierzam kupic Tuner-TV co wybrac z tych dwoch:
>
> AverMedia Studio 303 Nicam
> LeadTek WinFast TV 2000 Expert
>
> Sa one parametrami i cena bardzo zblizone tylko na ktorej bedzie ladniejszy
> obraz ???

Dodaj sobie jeszcze do kolekcji:
Prolink Play TV HD

Wszystkie trzy karty są na Conexancie CX23881
więc na każdej obraz powinien być taki sam,
kwestia sterowników i ich możliwości.
Ja mam HD i nie narzekam, obraz żyleta na kablówce
choć nie na wszystkich kanałach, stereo-ale tylko na
programach MTV

Pozdro..
  Rycho