Re: przejsciowka hdd do laptopa

Autor: simon.verhoeven (sverhoeven_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 03:48:09 MET DST

> Chcialem sie apytac czy istnieje jakas przjsciowka pozwalajaca podlaczyc
> dysk od peceta (3,5'') do laptopa (np. poprzez port PCIMCIA lub inny)
> Chodzi o to ze kupilem laptopa ktory ma 6GB-bajtowy dysk, czyl troche malo
> na razie nie stac mnie na zakup wiekszego, stad pomyslalem czy jest to
> mozliwe (na allegro widzialem przejsciowki HDD 2,5'' na Hdd 3,5'', a wiec
> odwrotnie niz potrzebuje)

Mam cos takiego Q-system sie to nazywa czy jakos tak. To jest normalna
szuflada (pojemnik na srobki skrecany) na dysk 3,5'' zakonczony PCMCIA.
Mozna to wlozyc w trakcie pracy systemu i jest rozpoznawane jak normalny
dodatkowy dysk w standardzie UDMA 33.
Hehe, swego czasu jak jeszcze probowalem uruchomic swojego bezdyskowego
laptopa 486 dx4 100 nawet udalo mi sie startowac go z dyskietki, wgrywac w
dosie sterowniki (commuter tak sie chiba to zwalo) i uruchamiac win 98 tylko
z tego urzadzenia.
A kiedys tj 96 rok kosztowalo to 550 zl. Co do dzisiejszych cen i
dostepnosci to niestety nie wiem.

zdrowko
sver