Re: Abit - awaria !!!

Autor: _pitT (3esiek_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 00:16:12 MET DST

Użytkownik "DarekCho" <darekcho_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Hej. ostatnio wymienialem w plytach Abita 4 szt.typ BE6 (chyba ;)
> kondensatory. Popuchły i wylal sie elektrolit. Plyty mialy rozne objawy:
nie
> startowala, nie uruchamial sie w2k, restartowala sie po zaladowaniu
systemu.
> Po wymaianie jak reka odjal . Jesli masz takie objawy jak w/w to smialo
> wymieniaj. Powodzenia
> darekcho

piszesz ze nie uruchamial sie win2k ? a inne systemy wstawaly !? mam b
dziwnie zachowujacy sie komputer i szukam pewnie juz dziury w calym ale
jakos musze z nim dojsc do ladu a gwarancji nie ma ...

mimo to pewne objawy ktore wymieniles podpasowalyby pod opis anomalii na
mojej plycie - a jedynym systemem ktory dziala i to naprawde stabilnie jest
linux

jak mozesz zerknij please na watek "jak wylaczyc ACPI! problem z Soltekiem
SL-75FRV"

pozdrawiam