Re: Skąd ściągnąć nielegalnego WinXP ?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Mon 22 Sep 2003 - 00:08:44 MET DST

Jacek "Plumpi" wrote:
> Jestem nowym na tej grupie i chciałem się w pierwszych słowach przywitać
> z wszystkimi.

Jak zaplanujesz być nowy na jakiejś innej grupie, to poczytaj ją nieco,
poszukaj jakiegoś FAQ-a, czy innego opisu, to się uchroni przed
zadawaniem pytań zupełnie nie na miejscu - da ci to więcej, niż oficjalne
witanie się.

> Jak w temacie. Skąd mógłbym ściągnąć albo załatwić Windowsa XP ?
> Podkreślam, że nie chodzi mi o kupno, tylko o załatwienie za darmo, ale
> pełną wersję.

NTG

Skontaktuj się z Microsoftem, niech cię na betatestera wezmą. Albo
poczekaj, może będzie jakiś trial następnego wydania :-P

Wróć, jak będziesz chciał się czegoś dowiedzieć o sprzęcie.

--
Pozdrówka,
        Artur