Modem

Autor: YAQB (yaqb_XXXXX__at_op.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 22:45:14 MET DST

Witam !

    Mam takie pytanie. Czy ten sprzet nadaje sie juz do kosza czy cos mozna
zrobic?

Problem:
    Modem instaluje sie poprawnie (zostaje wykryty, sterowniki instaluja sie
poprawnie, przerwania etc - ok (nie ma zworek), przy wywolaniu w panelu
sterowniania w sekcji "modem" (z pamieci pisze, nie mam teraz tego modemu w
kompie, to jest przy czyms takim jak "sterownik" - chyba) opcji "wiecej
informacji" wszystko jest dobrze - modem odpowiada (bo jak cus jest nie tak
to nie wyswietlaja sie informacje) - czyli szafa gra i buczy.

Jednak jak ustawie polaczenie, modem robi pyk ... a po chwili wywala
komunikat "brak sygnalu wybierania". Kabel podpiety (gdyby ktos chcial mnie
potraktowac po lebkach hhehe) z reszta sprawdzalem na 2-ch kablach., a poza
tym aparat telefoniczny podpiety "przez" modem tez dziala, ale modem
twierdzi iparcie ze nie ma sygnalu. Sprawdzane na 98se (abit kt7) oraz WinXP
(msi kt4ultra). Dodam, ze objaw wystapil od tak.

O so chozi ?

Acha - modem (znowu z pamieci) Acorp jakis (56k) - chipset Lucent (w
systemie widoczny LTWinModem czy jakos tak)

--
Pozdrawiam
YAQB