Re: Panel LCD i regulacja jasności

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 21 Sep 2003 - 21:12:39 MET DST

> Hi,

Temat chyba ciekawszy, niz wyglada)))))Ogladalem ostatnio, przez chwile LCD
Miro, 19 cali, TD490, na matrycy MVA, obraz niezly, cena akceptowalna, i
kupilbym go ale.....regulacja jasnosci miedzy max i min byla znikoma.Jesli
obraz w jasno oswietlonym sloncem pokoju jest fajny, i nie za jasny , to jak
bedzie wygladal wieczorem, przy nocnej lampce?Tylko dlatego powstrzymalem sie i
czekam na opinie kogos, kto wie o tej regulacji cos wiecej, niekoniecznie o tym
modelu.Bo jesli nawet nierowne oswietlenie matrycy moze potem troche draznic,
ale da sie ogladac, to obraz za jasny, nie tylko drazni, ale uniemozliwia
jakakolwiek prace z takiim monitorem.Ciekawe, czy ktos sie odezwie, moze ktos,
kto sprzedaje lcd-eki i ma jakies porownanie?A moze jest to zwiazane z firmą,
moze firma NEC, IIyama czy Samsung ma ten zakres regulacji zdecydowanie wiekszy?
Pozdrawiam.