Ta sama nagrywarka - inny problem

Autor: Raph (neo_n__at_no-spam.poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 21:07:48 MET DST

Teraz mam problem z buforem nagrywarki (podczas odtwarzania filmow
divx). Nagrywarka co jakis czas przysiesza jakby chciala wypelnic bufor,
a potem zwalnia, jakby korzystala tylko z informacji w nim zapisanych.
Gdy ten sie oprozni film zwalnia i znowu nagrywarka przyspiesza itd. Nie
da sie tego ustawic, zeby odtwarzanie bylo bardziej "ciagle"?
Poza tym przy kopiowaniu na twardziea zzera duze ilosci mocy
obliczeniowej procka (Duron 1Ghz) i mi Winamp zwalnia:-/.

--
Pozdrowienia Raph
neo_n_(at)poczta.onet.pl