Re: Pojecia [szkola]

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 19:39:34 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w
wiadomości news:3F6DDEDA.B380282A_at_magsoft.com.pl

> No wiesz... Tematyka jednak na tę grupę :) Co prawda o takich
> podstawach rzeczywiście łatwiej jest poszukać informacji w sieci,
> gdyż mało komu będzie się chciało dokładnie to tłumaczyć...

Być może, nie będę rozwijał tematu. Jesli nawet,
to dobrze, że podałem mu tem link. Niech sobie
sam tam "pogrzebie" i wybierze co mu potrzebne.
Zresztą praca wykonana osobiście daje większą
satysfakcję. :)

--
Pozdrawiam - Andy_K.
Zawsze przebaczaj swoim wrogom: