Mail i news reader - zapytanie

Autor: Szuwaks (szuwaks_at_szuwaks.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 17:10:02 MET DST

Witajcie,
Jeśli jest OT to dajcie proszę namiary na inną grupę.
Chciałbym się przesiąć z OE na jakiś inny mail i newsreader, co możecie
polecić?
Myślałem o The Bat! (mail), co o nim myślicie? Może coś innego? A co z
newsreaderem? Jakieś pomysły? W czym Wy czytacie?
Programy mogą być bezpłatne jak i płatne, zakładam że mógłbym wysupłać co
nieco (np. na takiego The Bat!-a) w granicach rzosądku.
Poradzcie coś....
A, oczywiście zapomniałem napisać że chodzi mi o soft pod windowsy 2K jak i
XP. Program musi obsługiwać kilka skrzynek pocztowych, dobrze było by gdyby
dostęp do niego można zabezpieczyć hasłem ale niekoniecznie... Musi mieć
skuteczne i w miarę konfigurowalne filtry.
Pozdrawiam
Szuwaks