Re: Zna ktoś....

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 14:30:17 MET DST

Użytkownik "Mariusz Lonca" mariuszlonca_at_NOSPAM.gazeta.pl
napisał w wiadomości news:bkjt4l$pkr$1_at_inews.gazeta.pl

> To taki mały exek, mam go z płytki z pakietem nghost, ale płytki
> sobie całej nie zgrałem. I dotąd mi dobrze służył - partycja
> systemowa po zgraniu mieściła się na cd. Teraz za jego pomocą zgrałem
> obraz partycji na inny fizyczny hd. tylko ze musialbym to zgrac na
> wszelki wypadek na cd.

To jeśli wybierzesz miejsce zrzucenia obrazu na płytki
CD "zapyta" Cię on czy masz "tyle i tyle" potrzebnych
płytek (zawsze więcej niż pójdzie faktycznie) potwierdzasz
i Ghost robi Ci obraz na CD. Gdy zapełni jedną poprosi o
drugą, trzecią itd.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Systemy odporne na idiotów, obsługiwane