Re: Joystick

Autor: marcus075 (ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 10:05:39 MET DST

> Chciałbym poczuć się jak za prawdziwymi sterami samolotu w MS Flight
> Simulator 2004. Niestety jestem zielony jeżeli chodzi o wybór joysticka, a
> nie chcę być skazany na
> dedykowany sprzęt marki Microsoft. Przypuszczam tylko, że joy musi być
> analogowy, z przepustnicą i złączem USB.
> Proszę o polecenie konkretnego modelu (do 200, no może 250 zł), który
będzię
> najlepszy do tej gry.

Logitech Extreme 3D- cyfrowa przypustnica, 12 programowanych przycisków,
ośmiokierunkowy przełącznik, stabilna podstawa, Twist Handle (możesz kręcić
rękojeścią wokół jej osi), złączka USB, cena ~145zł,
www.logitech-sklep.com.pl

--
Pozrdawiam, marcus075
www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie