Re: [OT] To ja odchodze :)

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 23:52:20 MET DST

"MarekZ" <mzural_at_op.pl> wrote in news:bkh2cf$8dd$1_at_news.onet.pl:

> PS. Propunuję młodzież nauczyć szacunku do grupy przez np. :
> http://rtfm.bsdzine.org/ a jak się ktoś nie dostosuje to plonk i
> gwarantuję, że po miesiącu podniesie się poziom dyskusji...

 Za duża rotacja. Poziom tej grupy jaki jest - widać choćby po
prawidłowych deklaracjach charsetu czy delimiterach sygnaturek (znaczy
ich braku), czy ilości pytań, na które odpowiedź można znaleźć
przeglądając posty z choćby kilku dni (a posty z niegramatycznymi
tematami wycinam), więc decyzji się nie dziwię. Sam przestałem czytać,
a ostatnio wróciłem na moment, bo miałem konkretny problem (zero
odpowiedzi na konkretny problem). Kończę marudzić i znikam. Pewnie
wrócę za jakiś czas. ;-)

--
/****   Muszą nas policzyć przed wstąpieniem do UE.  ****\
*****      Za 10 lat zobaczymy ilu to przeżyło.      *****