Re: ponad 75 maili dziennie od microsoftu

Autor: Harpoon (harpoon_at_finskog.com.pl)
Data: Sun 21 Sep 2003 - 08:21:12 MET DST

Użytkownik "MATEOh" <mateoh_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> mam dziwny problem. Do przaegladania poczty uzywam Outlook Expressa.od
dwoch
> dni gdy go wlacze on sciaga mi powyzej 75 maili od microsoftu. Co z tym
> zrobic?
> czy mial juz ktos taki problem
>
> POMOCY ! ! ! !

robak mailowy SWEN kolego jakbys przeczytał ostatnie kilkadzisąt postów na
jakiejkolwiek grupie to bys juz wiedział
załóż sobie porządne filtry na to coś co uzywasz do poczty i bedzie
przechodzic ci najwyżej kilka dziennie
a swoją drogą tylko 75 ? szczęszciarz z ciebie bo ja dostaje co godzine tyle
i zaczyna mnie to irytowac bo mimo filtrów pare zawsze przejdzie a pozatym
skrzynki sie zapychają i istotne maile nie dochodzą :(
a jeszcze jedno daj sobie spokój z outlook expresem i uzywaj jakiegoś
lepszego klienta poczty (dobra rada)

pozdrawiam
Harpoon