GF3 PowerPack!!! GS 64 DDR - ale jaki mam model? :)

Autor: Voltage (voltage_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 22:57:53 MET DST

Jak się wejdzie na stronę http://www.gainward.com/f-2-1.asp to żeby mieć
pewność, że ściągniemy odpowiedniego Biosa/Drivery do modelu swojej karty,
można wpisać Semi-Product Part Number. Tylko chodzi o to, że moja karta nie ma
na sobie napisanego tego numeru (a ze stronki, której adres zapodałem wynika,
że powinien być). Niby program EXPERTool pokazuje w "information" ten numer,
ale u mnie nie pokazuje - ściągnąłem jego najnowszą wersję, ale też nic. Jak
mam w takim razie sprawdzić jaki mam ten Semi-Product Part No.?
Na pudełku mam nad kodem kreskowym napisane GKH 28947, ale gdy to wpisuję na
stronce to pojawia się komunikat, że produkt nie został znaleziony więc to
chyba nie jest to.
Wygląda na to, że tego numeru nie znajdę i będę musiał wybrać swój model karty
z tej listy - nawiązuje teraz do stronki Gainward'a, której adres zapodałem na
początku post'a.
Problem jednak w tym, że ja nie jestem przekonany co do tego jaki mam model
karty Otóż mój kolega próbował mi kiedyś wmówić, że moja karta to GF3 Ti/450,
a to jest niemożliwe ponieważ:
- karty GF3 Ti/450 są domyślnie ustawione na tryb "enhanced", a moja domyślnie
jest ustawiona na tryb "default"
- w kartach GF3 Ti/450 tryb "default" (safe mode) wynosi 175/400 MHz, a u mnie
200/458 MHz. W przypadku trybu "enhanced" w kartach GF3 Ti/450 wynosi on
200/450 MHz, a u mnie 220/480 MHz.
- karty GF3 Ti/450 nie mają DVI Output (choć są podobno wyjątki), a moja ma
takie wyjście.
To chyba wszystkie różnice.

Wracając jeszcze do mojej karty to na pudełku jest napisane: GeForce3
PowerPack!!! Golden Sample 64 MB DDR i NIGDZIE nie ma żadnego napisu Ti/450
itp.