Re: Jak to jest Barracuda vs WD

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 21:59:49 MET DST

Użytkownik "HaRv3sTeR" <HaRv3sTeR_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik K.R.A napisał:
>
> Cze

> Mi wogole ten WD nie wydaje sie glosny i nie wiem co ludzie od niego chca
:)

Hałas HDD w PC jest pojęciem względnym - jeżeli masz np.
wiatraki: na CPU, w zasilaczu, na chipsecie MB, karcie VGA itp.
to wszystkie razem potrafią zagłuszyć dysk i wydaje
Ci się, że jest on cichy. Zupełnie inaczej wygląda sparawa
w komorach bezechowych (tam dokonuje się pomiarów
hałasu HDD) i w PC wyciszonych. Wówczas 10DB
różnicy w pracy dysku to ogromna różnica.
"Punkt widzenia (tu słyszenia) zależy od miejsca siedzenia
(tu hałasu HDD na tle innych urządzeń w PC).
Seagate zasadniczo są cichszymi dyskami od WD - na to
wskazują jednoznaczne pomiary głośności (testy).
Oczywiście w obu przypadkach mogą wystąić
indywidualne odstępstwa.