Problem z nowym kompem

Autor: miras (marco1230_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 21:37:13 MET DST

Witam,

Niedawno kupiłem komputer: Pentium 4 2800, płyta główna ASUS P4P800, karta
GF4Ti4800. Zainstalowałem Windows XP Corporate PL. Mój problem polega na
tym:

nie odpala mi 3DMarka2003 z pliku instalacyjnego, wyrzuca tylko okno
dialogowe z iformacją: "Wystąpił problem z aplikacją ... i zostanie ona
zamknięta. Przepraszamy za kłopoty"

nie uruchamia się po zainstalowaniu 3DMark2000

nie mogę odtwarzać filmów zrobionych kodekiem XviD (dodam, że zrobione
kodekiem DiX chodzą bez problemu) i tak samo wyrzuca tylko okno dialogowe z
iformacją: "Wystąpił problem z aplikacją ...(tu bestplayer) i zostanie ona
zamknięta. Przepraszamy za kłopoty"

nie moge zainstalować Windowsa ME (po odpaleniu pliku setup z poziomu DOSa
mam tylko czarny ekran)

Czy powyższe objawy dają podstawę do domagania sie naprawy, czy też jest to
wina "zbyt nowego" sprzętu i te problemy zostaną rozwiązane z kolejnymi
poprawkami Windowsa XP?

Pozdro