Problem z polaczeniem. Hardware czy software?

Autor: - darek - (dbi_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 20:53:42 MET DST

Witam
Znajoma ma problem a ja jako ze mam dostep do netu szukam rozwiazania.
Chodzi o bardzo dziwne zachowanie sie systemu. Znjoma ma od dluzszego czasu
Win XP a problem pojawil sie dopiero teraz.Ma podlaczenie do netu via modem.
Korzysta z uslug naszej wspanialem Telekompromitacji ;) Po probie polaczenia
sie z netem pojawia sie okno z tekstem informujacym ze z powodu jakiegos
bledu po 60sek zostanie zamkniety system a "Zamkniecie zostalo zainicjowane
przez zarzadzanie NT\SYSTEM. "System Windows musi byc uruchomiony ponownie,
poniewaz usluga zdalne wywolywanie procedur (RPC) zostala nieoczekiwanie
przerwana". Dodam ze oprogramowanie ktore zostalo dostarczone przez w.w.
dostawce netu dzialalo do tej pory bez zarzutu. Nie pomoglo nawet nowe
postawienie systemu i zainstalowanie na nowo oprogramowania. Nie wiem gdzie
dopatrywac sie przyczyny. Sprawdzilem tez podlaczenie modemu (wewnetrzny).
Raz tez pojawila sie informacja "Wystapil problem z aplikacja Generic Host
Process for Win 32 Serwices i zostanie ona zamknieta".
Nie wiem co o tym myslec. Problem mialem okazje poznac przez zaledwie pol
godz. wiec wiecej szczegolow raczej nie bedzie. W kazdym razie gdyby ktos
sie spotkal z podobnym kiedys to prosilbym o rade.
Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za wszelkie zainteresowanie
problemem :)