dziwny komunikat przy wykrywaniu sprzętu

Autor: Glogmak (glogmak_at_master.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 20:45:13 MET DST

Zainstalowałem dopiero co napęd DVD Pioneera DVD 121 i umieściłem go na
osobnej taśmie w moim kompie czyli jako Secondary Master. Na drugiej taśmie
mam HDD i nagrywarkę czyli Primary Master i Slave. Przy uruchamianiu windy w
momencie wykrywania sprzętu widoczny jest komunikat następującej treści

Secondary IDE channel no 80 conductor cable instaled

Dodam że wszystko działa prawidłowo (odtwarzanie DVD , nagrywanie na HDD
itd) i nie ma w menadżerze sprzętu konfliktów. Wcześniej zamiast tego DVD
miałem zwykły napęd LG i nic takiego nie miało miejsca Może mi ktoś
wyjaśnić o co chodzi ????? Może coś w biosie trzeba pomieszać albo ze
zworkami coś jest nie tak ??????

--
POZDRAWIAJU WAS
()()()()() Glogmak_at_master.pl ()()()()()()()()()