Jak to jest Barracuda vs WD

Autor: K.R.A (kravx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 19:20:08 MET DST

Witam.

Mam pytanko do użytkowników Barracud 7200 i WD 80 GB 8MB cache

Chodzi mi głównie o decybele - opisów wynika że barracuda 25Dba a Wd
35Dba
Mam ochotę na tego WD, ale 35Dba to stanowczo za dużo, jednak z opinii
jakie czasami docierają do mnie wnioskuję, że aż tak głośne to one nie
są.
Więc pytanie czy ten dysk jest cały czas tak głośny, czy może tylko w
czasie zapisu/odczytu, jak to się ma w stosunku do Barracudy?
Sorry za lamerskie pytanie, ale mam okazję sprzedać swoją barracudę
40GB, ale zależy mi na ciszy i niechciałbym sobie zbytnio pogorszyć.

Dzięki za wszelkie rady.

--
Pozdro.
      K.R.A.