Re: ECS K7S5A - co zlego?

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 19:10:09 MET DST

Dnia Thu, 18 Sep 2003 23:53:46 +0000 (UTC), Łukasz Ledóchowski
<lukaszekled_at_wp.pl> napisał(a):

>A_Zet dnia 2003-09-19 stwierdził(-a):

>Bo widzisz... skomplikowana sprawa...żeby ECS-y dobrze pracowały muszą
>sie rozgrzać...jak już sie rozgrzeją to sie przegrzewają:D I klops...

Jednym slowem, slabo pracuja gdy zimne, ale dopiero slabo gdy sie
rozgrzeja? :-)))

Sporo mozna by narzekac, ale ja mam tylko jedyna przypadlosc,
jak juz ruszy to chodzi czesto dniami i nocami. :-) Najgorzej jest
z budzeniem, nie dalej jak dzis rano nie chciala sie wybudzic, a gdy
juz wystartowala, to oczywiscie w ustawieniach domyslnych, czyli na
100MHz, co oczywiscie zrobilo mi z procka 1460 tylko 1,1GHz (mam taki
sam jak Ty, ale bez podkrecania, za to wisi wiecej innych rzeczy, co
umieszcze po delimiterze). Z wad dodatkowych, to cyfrak nie daje sie
zainstalowac pod XP w funkcji kamery, a takze w ogole Radeon w W98
(bo z kolei cyfrak jako kamera da sie w W98). W sumie wszystko co
oparte na tej plycie przypomina dowcip o malarzu Antku, ktory mial
trzymac sie drabiny bo kumpel po forse leci. Ale co robic, nabralem
sie na kupno p r z e d czytaniem tej grupy, wiec z pokora pomecze
sie jakis czas. Ale ci, ktorzy czytaja i chca kupic, to raczej nie
zasluguja na slowa pocieszenia...

--
# Athlon XP 1700+  ECS K7S4A Pro, no name 1024MB PC2100
# Radeon 9100,  Seagate 7200.7 60GB, Seagate 5400 40GB,  Tracer 350W,