Połączenie bezpośrednie i problem

Autor: Kordian (kde1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 16:27:35 MET DST

Staram sie stworzyć połaczenie bezpośrednie przez COMa między komputerami z
WIN 95 i WIN XP. Na kompie z XP ustawiłem Hosta a na 95 Gościa. kiedy
próbuje się połaczyć z Win 95 widać że coś się dzieje i naraz wyskakuje, że
cytuje "Kabel szeregowy na COM1 jest odłaczony". Ogółem kabel przez który
chce się połączyć jest dobry bo w HyperTerminal przesyła pliki. Może ktoś
miał podobny problem? Jak się z nim uporać?

Pozdrawiam
Kordian