Zmiana biosu w karcie graficznej

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukaszekled_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 17:39:12 MET DST

Witam!

Czy ktoś może próbował zmieniać bios w karcie Sapphire Atlantis
9000(nie pro, 64MB, 250/200)? Konkretnie chodzi mi o podkrecenie karty
przez bios. Przed chwila ściągnąłem atiflashem bios z karty do pliku.
Nastepnie Bioseditem podwyższyłem taktowania i zgrałem z powrotem na
karte. Problem w tym, że chociaż taktowania są wyższe to karta nie jest
wykrywana pod windą. Dodatkowo radedit wywala mi złe sumy kontrolne w
biosie zgranym bezpośrednio z karty(czego nie robi np. z biosami do
9500 zgranymi z netu) Jak to zrobić?

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled_at_wp.pl
# lukled_at_tlen.pl   GG:503647