Problemy z nagrywarką Samsung SW-252B

Autor: nightm_at_n
Data: Sat 20 Sep 2003 - 15:24:09 MET DST

Witam, mam problem z nagrywarką Samsung SW-252B.

Niedawno ją kupiłem i chodziła ok. Wczoraj jednak zaczęła dziwnie działać -
Odczytuje praktycznie tylko tłoczone płytki, do tego b. wolno.

Myślałem że to problem z brudnym laserem i przejechałem kilka razy płytą
czyszczącą. Niestety nić to nie pomogło.

Płytek nagrałem może z 30-40 więc też nie jest to liczba po której mogłoby
coś paść.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Z góry dziękuję za odpowiedź.

--
Pozdrawiam,
nightm_at_n