iomega Ditto Easy 3200 / Cartridge TR-3 3,2MB

Autor: Anjin (anjin64_at_interia.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 15:00:26 MET DST

Witam!

Od przybytku głowa nie boli. Trafił w moje ręce z "demobilu" napęd jak w
temacie plus 10 fabrycznie nowych zafoliowanych tasiemek, również jak w
temacie. Wszystko podłączyłem, zainstalowałem sterowniki (Win98SE) - i co? I
nic. Za każdym razem program testuje napęd, po czym proponuje wymienić
kartridż i spróbować ponownie. Hmm, są trzy możliwości:

- napęd jest uszkodzony, chociaż pozornie wszystko jest ok,
- to nie są kartridże do tego napędu, sieroto,
- kartridże są uszkodzone (ale wszystkie 10?...).

Co o tym sądzicie, może jakieś sugestie. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie
porady.

Pozdrawiam

Anjin