Re: DVD+CDRW Combo nie czyta płyt DVD

Autor: jasiek1_at_polbox.com
Data: Sat 20 Sep 2003 - 14:15:07 MET DST

Weronika wrote:
> dodam, że nagrywam pliki poprzez Roxio na płyty DATEX.

Sprawdż innym programem nagrywającym, nagraj na płytke innego
producenta, nagraj z prędkością x1 no i zasadnicze pytanie czy to LG
wogóle potrafi czytać DVD+R i DVD+RW, bo mnie się wydaje że nie.
Ja mam komplet nagrywarke DVD Sony a combo DVD i CD-RW Samsung i płyty
nagrane jako DVD-R czyta mi bez problemu a plusów nie czyta bo ich nie
obsługuje. Ja nagrywam na Princo, wszystko x2.
Pozdrawiam.