Re: dysk twardy

Autor: pzi (pzi_at_gazeta.pl.wytnijto)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 12:35:15 MET DST

Maciej Jurkiewicz <kaczo_at_pa147.dabrowa-gornicza.sdi.tpnet.pl> wrote in news:bkh52h$6f9$1
@nemesis.news.tpi.pl:

> Yo. Mam sobie dyska twardego z danymi, ale ktory nie posiada talbicy
> partycji (chyba wirus ja wymazal). Czy istnieja programy ktore
> pozwolilyby mi odzyskac dane? A jesli tak to gdzie ich szukac i jak sie
> nazywaja?

polecam getdataback (tylko pamietaj zeby sciagnac wersje dla swojego systemu plikow
bo sa dla fat i ntfs)
easy recovery tez jest ok
a moze sprobuj odzyskac partycje a do tego moze posluzyc np. recovery expert

--
pozdrawiam
pzi