nForce2 i Kingston

Autor: Przemko (wachmed_NOSPAM__at_wp.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 12:03:40 MET DST

Witam,

Posiadam płytę Asus A7N8X 2.0 Deluxe na chipsecie nForce2, procka Athlon XP
2000+ i pamięć Kingston 2x256 DDR333. Słyszałem, że pamięć Kingston nie
współpracuje dobrze z chipsetem nForce2.

W czym to się może objawiać ? Jaka pamięć (firmowa i nie) powinna
bezawaryjnie współpracować z tym chipsetem ?

System XP jak do tej pory nie zawiesił mi się ani razu, sporadycznie miałem
problem z samoczynnym zamknięciem się kilku programów (czy to może być z
tego powodu ?). Nie mogę też zmusić za Chiny Ludowe do współpracy karty
dźwiękowej Audiotrak Maya44 (może nie lubi chipsetu?), natomiast Sound
Blaster Audigy działa bez problemu.

Pozdrawiam

        Przemko