Nietypowy problem z kartą dźwiękową.

Autor: szwaczu (szwaczu_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 11:12:42 MET DST

Witam

Wygląda to mniej więcej tak:
Karta dźwiękowa u znajomego strasznie "tępo" nagrywa dźwięk z mikrofonu.
Niezależnie od ustawienia suwaka czułości i tego jaki mikrofon jest podłączony
(testowałem na dwóch) dźwięk jest ledwo odróżnialny od tła.
Przeinstalowywałem w międzyczasie system (win 98) i kiedy chciałem ją ponownie
zainstalować(dźwiękówkę) zawiesiła cały komputer.
Zainstalowała się połowicznie i odtwarzała muzykę poprawnie (dalej kaszana z
nagrywaniem).
Postawiłem prostą diagnozę: Karta cześciowo padnięta, kupić nową kartę. Tak też
zrobiłem, zainstalowałem i...
...dalej dzieje się dokładnie to samo (tzn. jest ten sam problem z nagrywaniem,
ale karta instaluje się bez problemu).

Jeśli ktoś coś z tego rozumie byłbym wdzięczny za wytłumaczenie.
pozdrawiam i dziękuję
szwaczu