Re: Western Digital WD273BA _ low level format

Autor: Kosh (kosh_at_no-spam!.wp.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 10:09:35 MET DST

"Hallucinogen" napisal(la) dnia 2003-09-18 01:01, te oto slowa:

> Pojawilo mi sie troche bad sektorow okolo dziesiec i chcialbym sprobowac
> formatowania niskopoziomowego na stronie domowej WD jest niby program
> DLGDIAG.EXE ale nie chce dzialac z tym dyskiem otrzymuje komunikat ze nie
> znaleziono odpowiedniego dysku i prosba o kontakt z suportem WD. Moje
> pytanie czy ktos wie jak sformatowac niskopoziomowo dysk WD 27BA ?

1. Nie formatuje sie niskopoziomowo konstrukcji wyposazonych w interfejs
   ATA-3 lub nowszy (dotyczy to rowniez Twojego napedu). Nie sugeruj sie
   opiniami/stwierdzeniami innych, sugerujacymi, ze przeprowadzali taka
   "operacje".

2. Musisz sciagnac Data Lifeguard w wersji 2.8 (NIE 10.0).

--
Best regards, Kosh                      kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest na to, by szukac prawdy, a nie by ja posiadac"