Re: Karty graficzne MX440 MX440SE MX440T

Autor: Terrmit (terrmitv_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 10:10:38 MET DST

> 1. Popraw konfigurację czytnika gdyż Twoje posty
> są praktycznie *nieczytelne* .
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
> 2. Wyzbyj się takiej metody pisania postów - "jak w temacie".
> Cała treść posta ma być w treści, a nie część tu, a
> część tam.
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
>
> --
> Pozdrawiam - Andy_K.
> "Kłamstwo powtarzane sto razy staje się prawdą"
> Joseph Goebbels
> www.amikom.com.pl

OK, dzięki za zwrócenie mi uwagi. Rzeczywiście miałem złe
ustawienia. Ostatnio przeinstalowywałem Internet Explorera
i nie sprawdziłem wszystkich ustawień.
Mimo wszystko w punkcie 2. chyba nieco przesadzasz.
Staram się trzymać netykiety i zachowywać grzecznie :-),
ale postaram się dostosować.
Pozdrawiam,
  Sławomir Załęcki

--
Spamerom dziękuję. Usuń literę v z adresu e-mail.