Re: AVer Media i JTV - zawiesza sie komp.

Autor: Konrad Ch. (azzkiker_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 09:09:21 MET DST

> a weź spróbuj przełożyć kartę do innego slotu - może faktycznie jakiś
> konflikt przerwań

Dokładnie tak! Już wczoraj miałem napisać, że sobie pomogłem sam.
Zamieniełem sloty, tak jak piszesz. No i zaczeła działać. Nie jest to
jeszcze szczyt marzeń, bo uruchamia się RAZ i po ponownym odpaleniu resetuje
system, ale jest to już jakiś trop, więc .... mam jeszcze jedno "dziewicze"
PCI. Zobaczę jak się będzie zachowywał komp. po kolejnym przeskoku gniazda.
Pozdrawiam