Re: 2 dyski twarde

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 02:44:33 MET DST

Użytkownik "peterphk" <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> da
>
> dlaczego ludzie mysla, ze CD-ROM'y i inne napedy to urzadzenia
> "transparetne" ??? przeciez DVD i nagrywarka pracuja w zupelnie innych
> trybach jak dyski twarde przez co nie mozna ich podlaczac na jednej tasmie
> bo zmniejsza sie wydajnosc ...

Bullshit. Nowe płyty radzą sobie doskonale.

> Zeby osiagnac najlepsza wydajnosc w przypadku kiedy nie mozna polaczyc
> urzadzen na osobnych tasmach laczy sie na tej samej tasmie urzadzenia
> pracujace w tym samym trybie (np. 2 dyski twarde ATA100) a na drugiej
> tasmie napedy DVD, nagrywarki itp. (ktore przewaznie pracuja jako ATA33).
> Inne kombinacje moga tylko wprowadzic balagan ...

Częściowo masz rację ale nie o to pytał kolega.

Wracajac do tematu:
zobacz jak są zezworkowane dyski i CD - ostatni napęd na taśmie to Master i
tak musisz poustawiać zworki.
Jeśli nadal nie będzie działało - daj znać.

Pozdrawiam

--
"Boże, pomóż mi być takim człowiekiem,
za jakiego bierze mnie mój pies" Janusz Wiśniewski