Re: Płyta do Celerona 2.6

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 00:04:57 MET DST

B wrote:

> Które z płyty polecacie?
> Myślę raczej o prządnych markach (Asus, Abit).
> Płyta nie musi być bardzo rozwojowa (proc raczej nie będzie
> wymieniany ani podkręcany). Chodzi raczej o niezawodniśc i stabilność.
>
> Pozdrawiam,
> B.
>
> PS. Będę wdzięczny też za ostrzeżenia, których płyt lepiej nie brać.

stoje przed podobnym wyborem, i wszyscy mi doradzaja jako dobra i w
rozsadnej cenie MSI 845PE Neo, Abitów mialem wiele, ale podobno od czasow
BE6 czy jakos tak, caly czas sa problemy z "wystrzalowymi" kondensatorami!
faktem jest ze znam osobiscie 2 przypadki plyt BX133 w ktorych padly w
podobny sposob kondensatory, Z tego co mowil mi znajomy pracujacy w
serwisie czesto wracaja do niego plyty i to nie tylko na starym BX , ale i
nowsze pod P4 !! Dlatego abitowi tym razem podziekuje i szukam czegos
innego, to w/w wspomniane MSI wyglada ciekawie, choc to juz nie najnowszy
model, ale i865P i PE sa drozsze, i z tego co wiem niewiele wnosza jesli
ktos nie mysli o "rozwijaniu" kompa za rok-dwa

Dobrze bylo by gdyby tak ktos, kto ma MSI 845PE-Neo napisal jak to w
praktyce "chodzi"

pozdrawiam
Olek