Jaka pamiec pilne ..

Autor: Robgold (robgold.no.spam_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 23:24:15 MET DST

Jakiego rodzaju pamiec (chodzi mi o to czy 1 czy 2 stronna) moze pasowac do
płyty ECS na Via ( zgłasza sie jako Via apollo pro 133) procesor to Celeron
650 Mhz

Niestety nie moge zajrzec do wnetrza komputera i zobaczyc co to za model
płyty bo jest to serwer ktorego nei mam w tej chwili pod reka.

Musze do niego dokupic koste 256Mb a jutro jest gielda .