Re: AVer Media i JTV - zawiesza sie komp.

Autor: Konrad Ch. (azzkiker_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 22:06:40 MET DST

> Zmień drajwery. Potestuj te uniwersalne z iulab.com

Zmieniłem. Nic nie pomaga. Złomiszcze wykrzacza się tak samo jak wcześniej.
Taka sama sytuacja jest przy Borg'u (prawie, bo w jednej sekundzie rozwala
się system, czyli jest szybszy). Działa jedynie na programie Aver'a.
Wcześniej - bez sterów - kartę widziało na przerwaniu 5. Po zaintalowaniu
ich do systemu widzi na 17. Czy to ma jakieś znaczenie, tego nie wiem. Wiem
natomiast, że karta wywala mi system, za każdym razem kiedy odpalę inny
program, niż dostarczany przez producenta.
Faktem jest, że sprzęt potrafi działać, ale nie z każdym softem. No i to
właśnie nie daje mi spokoju.