TVOut - zasilacz

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 21:37:10 MET DST

Witam

Jadę teraz na pożyczonym zasilaczu. I pewnie przez dłuższy czas tak
pozostanie... Ten zasilacz to oczywiście badziew codegena 300W...
Problem jest taki że straszliwie zakłóca TVouta w moim R8500 HIS. Na tv
występują straszne przebarwienia... Żółte, fioletowe, ziolone plamy migają po
całym obrazie. To na pewno wina zasilacza, bo na poprzednim zasilaczu
problemu nie było. Da się to... no nie wiem... jakoś ekranować czy cóś???
Co mogę zrobić(prócz wymiany zasilacza)by nie mieć tych przebarwień na TV...

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.